Recenzie (437)
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Určite zábavnejší, dejovo lepší film ako bola jednotka, avšak toľko logických nezrovnalostí mi na konci vŕtalo v hlave, že hodnotenie nemôžem zdvihnúť ani keby som chcel.
Zabiják (2023)
Určite je to kvalitný film, ale na Finchera podpriemerný. Nemal tak prepracovaný dej, príbeh je až moc jednoduchý, veľa krát ohraný a chýba mu poriadny dejový zvrat.
Noc orla (1962)
Na tú dobu to bol veľmi slušný hororový snímok. Vtedy sa horory točili pomenej a nájsť takýto klenot sa nepodarí každý deň. Dej bol jednoduchý ale dokázal prekvapiť, herci boli obstojný a ešte aj dnes to dýchalo hororom viac ako niektoré dnešné filmy.
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Voči knihe je tu určitý kvalitatívny pokles, ale určite to nie je taký rozdiel ako niektorý prezentujú. Na tú dobu má film pôsobivé efekty, kvalitné herecké obsadenie a celkový dojem podporuje aj kvalitná hudba od Williamsa.
Vtedy na Západe (1968)
Neviem, osobne zastávam názor, že Leoneho vrchol je dolárová trilógia a hlavne jej druhý snímok. Pri tomto filme si myslím, že dejovo výrazne nevyniká a jeho kvalita je hlavne v hereckých výkonoch či už Bronsona alebo Cardinale. Taktiež Henry Fonda nie je môj obľúbenec a jeho obsadenie v tomto filme mi zrovna nevonia. Avšak, taký Morricone sa hudbou k tomuto filmu zaradil k nesmrteľným.
Pán a pani Smithovci (2005)
Bolo to vtipné, akcia ušla a Angelina bola sexy. Jediné čo sa dá vytknúť je neoriginalita. Bohužiaľ, v dnešnej dobe je to úplne bežné. Stokrát sa natáča to isté a stále iná verzia. Akurát som toho názoru, že oproti originálu je to zábavnejšie a profesionálnejšie natočené.
Vlak do Pusanu (2016)
Nereálny film, ktorý síce pekne poukazoval na rozdiely v spoločnosti a zaujímavo vykreslil rôzne charaktery ľudí, celkovo to bolo ale s viacerými logickými chybami, ktoré mali tvorcovia lepšie premyslieť.
Expendables 4 (2023)
Tento film už radšej ani nemal vzniknúť. Páčilo sa mi, že tvorcovia chceli priniesť nejaký živý vietor a snažili sa či už omladiť gardu, tak aj zmeniť priebeh deja. Stalo sa to najhoršie - obsadili hercov bez štipky talentu. Tí, ktorých som si obľúbil z predošlých dielov zmizli, alebo pôsobili biedne ako Dolph Lundgren. Dejovo film nemá poriadny záver, lepšieho záporáka a ani súvislú peknú uveriteľnú akčnú scénu. Jediný svetlý moment bol Jason Statham, ktorý ako jeden z mála podal slušný herecký výkon.
V tísni (2022)
Tak biednu sračku s tak mizernými a nesympatickými hercami som už dlho nevidel. Dej priehľadný, nedomyslený a absolútne nezvládnutý.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (séria)
Po prvej sérii neskutočný prepad. Mám rád komplikované zápletky, ale toto bolo príliš. Na konci som nevedel, či sme v realite, alebo sa mi to len sníva. A to ani nehovorím o siedmej epizóde, kde si pán režisér myslel, že keď nebudem nič počuť, tak mi to pomôže v pochopení deja. Od hororu to má ďaleko a od dobrého hororu ešte ďalej.