Recenzie (87)
Nemocnice na kraji města - nové osudy (2008) (seriál)
Tohle není důstojné zakončení "Nemocnice", ale sloboučký odvar, který jsem dosledoval jenom ze setrvačnosti a taky abych viděl jak ten hajzl dostane přes držku. A i to mě vlastně zklamalo. 1* ze soucitu, nic víc!
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Tohle ještě ujde, oproti tomu, co přišlo posléze jako rozlučka.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Spolu s "Dobrodružstvím kriminalistiky" vynikající výsledek spojení kvalitní, leč chudé kinematografie československé s bohatou, leč nekvalitní kinematografií západoněmeckou.
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
Já tomu dávám 4*, ale naprosto chápu všechny, co tomu dali1* nebo i odpad. Zatímco nechutnou propagandu v obou Andělech s Marvanem jsem nepřekousl, tady mi tuhá normalizace 70. let až zase tak nevadí, koneckonců není to 30 případů mjr. Zemana. Ale jak jsem napsal, plně chápu všechny, kterým právě tohle vadí.
Tele Tele (2000) (relácia)
Něco se jim opravdu povedlo, třeba Cardův "Mumuland", ale kazí to spousta trapáren jako třeba rodina Kopečkovic. Česká soda byla jenom jedna a navíc byla i bez debilního Genzera.
Slavní jezdci (1965)
Filmy tohoto typu nemusím. Hodinu a půl se nudíte a čekáte, kdy už konečně odjedou do té závěrečné bitvy, která trvá 20 minut. Řešíte milostný trojúhelník, pár rvaček, výcvik a poznáte aroganci a namyšlenost velícího generála, na kterou zákonitě dojel, úplně stejně jako ve skutečnosti slavný generál Custer na Little big Horn. Ale na 3* to asi je.
Kobra 11 (1996) (seriál)
V záplavě německého seriálového odpadu se tohle ještě s odřenýma ušina sledovat dá. Ale snad jenom díky honičkám a krešůvkám. Vždy mě taky pobaví i rozdíl mezi vozovým parkem, který se pohybuje na německých dálnicích v seriálu a tím, co jezdí na stejných dálnicích ve skutečnosti.
Špinavý obchod (1986)
Dost mě překvapuje nízké hodnocení tohoto filmu. Mě se tento klasický 80s nářez líbí. A hlavně za finální projížďku kamenolomem za zvuku Satisfaction od Rolling Stones a pak vystřílení mafošskýho baru si 4* plně zasloží!
Herkules v New Yorku (1970)
Tohle je jen a jen o svalech tehdy neznámého kulturisty z Rakouska. Za ty dávám tu 1*. Zbytek snímku je v podstatě komparz Arnieho.
Vojnové hry (1983)
To je klasika. Dnešní počítačoví "magoři" se asi jenom pousmějou, ale v roce 1983 to mohlo zapůsobit dost zajímavě. Mimochodem o čem jiném je jen o rok mladší Terminátor? Finále filmu, generál se odhodlá věřit vlastnímu rozumu a nerozpoutá 3. světovou, tak do této situace bych se opravdu dostat nechtěl a pokud by dopadla stejně, stejně bych se i typicky hollywoodsky radoval.