Recenzie (237)
Anjel spravodlivosti (2007) (TV film)
Uáá, to se mi snad zdá... ale aspoň pobavilo. Kevin Sorbo dramaticky vcházející do záběru: "Marmeláda... to je něco jako džem." Tomu se prostě nejde nesmát :-))
Captain EO (1986)
Nemám slov... Kombinace Coppoly, Lucase, Jacksona a příšerek jak z Nekonečného příběhu by mě asi jen tak nenapadla :-))
Nickyho rodina (2011)
Možná už by to chtělo změnit téma, pane režisér... :-/ Síla lidskosti byla skvělá, ale tady se nic nového nedozvíme - mluví tu stejní lidé, nechybí scéna s Wintonem a jeho dětmi - důchodci... Snad jediný rozdíl oproti dřívějšímu filmu je obsazení Kláry Issové - a ani ta se na plátně moc neohřeje. Palec dolů... Navíc nemyslím, že je to nejvhodnější závěrečný film festivalu - do letního kina by se hodilo něco trochu rozvernějšího :-(
Maelström (2000)
Tohle jsem asi trochu nepochopila... nebo jsem spala dýl, než jsem si myslela :-)
Premárnený život (2011)
Naštěstí ne zmařené mládí, ale pouhých 100 minut života ;-)
Občiansky preukaz (2010)
Nemá chybu : )
Osudové peníze (2010) (TV film)
Tak ploché postavy jsem už dlouho nikde neviděla, filmu nepomáhá ani typická televizní kamera... zkrátka, je to bída :-(
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Skvělý film, navíc oceňuju konec - ačkoli ty otevřené nemám moc ráda, tenhle byl prostě krásně napínavý, až lehce znepokojivý :-)
Trhák (1980)
Viděla jsem ve Varech s živou hudbou (vlastně to byl spíš takový koncert s projekcí), takže nemůžu jinak. Kdo byl, pochopí :-)
Wangliangův ideál (2010)
Nemám ráda filmy, které celou dobu něco řeší a nakonec se ukáže, že naprosto zbytečně :-(. Hlavně když chybí jakákoli atmosféra, jako se to stalo tady - ani jednomu z hrdinů jsem nefandila a nechápala ho (být Wang Liangem, na tu husu bych se vykašlala a snažila se zachovat si aspoň špetku hrdosti - ale to on ne) a ten konec byl tedy opravdu vrchol :-/