Recenzie (130)
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Po druhýkrát to isté, ale tentokrát o niečo nechutnejšie a nudnejšie...
Scary Movie (2000)
Jednoznačne najlepší diel Scary Movie, občas štipku trapný, ale aj tak som sa na tom nasmial viac ako na akejkoľvek inej paródii. ¸¸PREBOHA, MY SME PREŠLI ČIŽMU !!!!´´
Vánoční koleda (1997)
K tejto Vianočnej kolede mám hlboký vzťah, pretože som ju ako dieta videl snáď viac ako 1000x. A nemá jednej chyby !
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Veľmi slabé a priehľadné. A k tomu hrozná nuda. Jediné čo ako tak stojí za to sú vizuálne efekty. Takže raz a nikdy viac.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Jednoznačný víťaz posledného leta !!! Na Toy Story som sa tešil o to viac, pretože už ako dieta to bola moja obľúbená rozprávka. A som rád, že môžem povedať, že ma ani trochu nesklamala.
Salt (2010)
Na film som sa chystal hneď v premierový týždeň, aj napriek tomu, že cena ma tým pádom mala vyjsť o pár dolárov viac. Kino sála v nákupnom centre DEL AMO v LA praskala vo švíkoch a keď som sa nakoniec s kamarátmi usadil bol som plný očakávaní. To čo sa mi ale dostalo ma prekvapilo, nanešťastie nie v dobrom zmysle. Prekombinovaný dej plný nepochopitelných zvratov a konaní s prefarbenou angelinou. To teda nebolo ani zdaleka to na čo som sa tešil. Ku koncu som už poriadne ani nesledoval a bolo mi vlastne jedno ako to skončí. Aspon že to utieklo tak rýchlo a svižne a mohol som sa pekne poponáhľať domov...
Klub bitkárov (1999)
Jednoznačne namakaný film so super hercami, ktorému vďaka záveru nie je možné vytknúť asi nič. Helena sa mi páči čoraz viac, má jednoznačný prejav, hrá fakt super a očarila ma aj napriek tomu že už má svoje roky, spolu s Pittom.
Splnený sen (2009)
Prvýkrát som tento film pozeral v lietadle počas 14 hodinového letu a aj napriek tomu že som celkom všetkému nerozumel som usúdil že to nie je len obyčajná, radová drama, preto som využil najbližšiu príležitosť a neoľutoval som to. Krásny film plný emócii a vynikajúcich hereckých výkonov (Sandra Bullock na seba jednoznačne strhla pozornosť) a hlavne aktuálnej americkej situácie...
Sirota (2009)
Po dlhej dobe som bol svedkom napínavého hororu s dobre napísanými postavami a s prekvapivým koncom. Rád vidím, že ešte stále je niekto schopný vytvoriť dobrý horor v ktorom človek s istotou nevie čo sa stane o 5 minút.
Ctihodný občan (2009)
Je to síce celé až moc geniálne aby to bola pravda, ale na druhú stranu tento film si účel splnil dokonale. Pár výbuchov, múdrych rečí, napatia a celé to dokopy tvorí veľmi slušný thriller s uspokojivým záverom.