Recenzie (152)
Návrat do budúcnosti (1985)
Všechny 3 díly je srdeční záležitost. Vždy v TV když běží dívám se ❤️❤️
Krotitelia upírov (2003)
Miluju to ❤️❤️❤️... Zápletka naprosto boží, tohodle upíra jsem naprosto milovala. A krotitele fandila sem hlavní postavě ❤️miluju
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Za mě byla lepší tedy kniha, ale i ten film má něco do sebe. Krásné kulisi a ty zvířátka v jezeře nebo vlastně bytosti. ❤️
Očista (2013)
Srdeční záležitost, celá série. ❤️ Myslím, že já bych byla ta co by šla do ulic. Miluju to ❤️❤️
Imawa no kuni no Alice - Season 1 (2020) (séria)
Zamilovala jsem se naprosto zamilovala. S postavami jsem prožívala situace a i plakala. Krásný seriál. ❤️
Imawa no kuni no Alice - Season 2 (2022) (séria)
Za mě rozhodně naprosto ještě lepší než první řada.. Doufám, že bude třetí a jsem zvědavá jak se to domysli. Pecka. ❤️
Okouzlující démon - Démon sídlí v každém z nás (2023) (epizóda)
Naprosto boží. Krásná zápletka,místy jsem se i smála. Krásný seriál. No prostě oni umí točit.. Ne jako mi tady v ČR sami sračky.. Tohle je dokonale. Miluju to. Čekání na další díl je nekonečné ❤️😓
Okouzlující démon - Život v mlze (2023) (epizóda)
Já si říkala, že toho herce od nekud znám a ono ejhle Alice in borderland ❤️❤️.. Takže super za mě,ze tohle došlo do ČR zase srdcovka. Tenhle díl byl boží.. Pustím asi zas protože čekat na další díl je nekonečné..
Po čom muži túžia 2 (2022)
Takhle jsme se nezasmala ani nepamatuji. Super film. 😂😁
Ostrov (2023)
Mě se to docela líbilo. Neurazí, ani nezklame.. Připomíná to takovou modrou lagunu ala cz 😅 ale jinak ok. A langos prostě to je chlap ❤️❤️❤️ 😅😅🤣🤏