Recenzie (111)
Muž přes palubu (1980)
jelikož je(byl) rejža můj soused(přímo naproti mým dveřím),a jeho manželku Ivu Borkovou a syna Lukáše mám stále rád,tak nemohu dát mín hvězd,nežli 4:-) Jaromíra pamatuji jako velmi chytreho a pracovitého rejžu. Jak přesně zemřel vím,ale zbytečně:-( V posledních letech života psal scénáře pro německo....škoda ho...měl připraven pěkný scénář pro další film...
Kluk za dvě pětky (1983)
jelikož je(byl) rejža můj soused(přímo naproti mým dveřím),a jeho manželku Ivu Borkovou a syna Lukáše mám stále rád,tak nemohu dát mín hvězd,nežli 4:-) Jaromíra pamatuji jako velmi chytreho a pracovitého rejžu. Jak přesně zemřel vím,ale zbytečně:-( V posledních letech života psal scénáře pro německo....škoda ho...měl připraven pěkný scénář pro další film...
The Perfect Kiss (2018)
:-))))) myslím si,že kdyby název "filmu" se přejmenoval na dokonalý propadák,byla by to menší ostuda díla.V zajímavostech se uvádí,že distribuce filmu byla špatná,film nikoli.....tohle se dá pochopit jen u lidí,kterým by toto hrůzné dílo přineslo něco do kapsy;-) 10% je pro toto"dílo" vyznamenáním
Hra (1997)
Napnelizmus,slušný herecký výkon,dobrý námět = dobré dílo
Posledná aristokratka (2019)
Těžko hodnotit,když ani nevim,jestli je film pojat zcela vážně,či jen jako odlehčení od stresu.Ale odpad to nebyl to ne,ovšem oskarový snímek už vůbec.Za mě za tři.
Koniec ľudstva: Zrážka planét (2011) (TV film)
jedna hvězdice za snahu a za hezké pohledy na solární systém :-/ Rejža by měl spíše pěstovat rejži ;-) uděluji tomuto snímku status hvězdné pěchoty :-( PS: rejžo,polepši se...
Escape Room (2019)
Mixík filmů SAW,Kostka a Hunger games.Průměrný spíše amaterštější,ale večer ke křupkám a slanym tyčinkám ok.Herci pruměr ,děj průměr,režie průměr.Pokud bude dvojčička v letadýlku;))),tak se rád podívám.I s vlašskými ořechy a brambůrky.Vim,že mi asi z děje nezaskočí,ale podle mne to bude light horurek;-) Celkově 60% odpovídá.Prostě za tři ;-)
Zúfalec (2014)
Tři hvězdičky za herecký konzert nejlepšího herce A.P. Ovšem děj jest spíše pro náročné diváky.Trochu mi to připomělo Lolitu od Adriana L.
The Police - koncert 2007 (2008) (koncert)
Sting je dle mne světovou dvojkou po Philu Collinsovi
Veľký bazár (1973)
Vezmu to tentokrát blokově:) Herecke vykony : no jak které,ale spíše slabší(což u komedií někdy neni duležité. Príběh: ze života a hodnotim ho výborně. Komediálnost: jedna z nejvyšších vůbec.Pokud posuzujem jednoduchý humor. Prostě v jednoduchosti je síla a zde to platí na 100% ;-)