Posledné recenzie (381)
Oppenheimer (2023)
90% Lepší než Tenet a Interstellar horší než Inception. Ale všechny tyhle filmy se pohybují na hranici 4-5. Tak si pětku ještě nechám pro ten příští.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Tohle se nedalo, zkoušel jsem to. Během půl hodiny filmu jsem 2x vypnul a 2x tomu později dal šanci, ale 3x a dost. Odkoukáno cca 30 minut.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Fargo zůstává seriálovou jistotou a poslední díl překonává dva předchozí, takže dávám plný počet. Pořadí sérií 2,1,5,3,4