Recenzie (736)
Show hrôzy (1982)
No jo, zlatá dobrá klasika. Já Romera můžu v jakékoliv podobě,takže ani zde mně nezklamal.
Creepshow: Plíživý děs (1987)
Mně se to docela líbilo. Nebylo to na 100%, třeba Stopař mně neoslovil skoro vůbec, ale ostatním povídky byly prima, hlavně Raft.
Noc živých mŕtvych (1968)
Romerova výborná klasika. Co víc na to říct. Mám ráda Romera a všechny jeho filmy. Tohle je černobílá pecka, a její remake jí nesahá ani po kotníky. Děsivý,ale zároveň úžasný. Tenhle film jsem prvně viděla když mi bylo 15 let a já blbec jsem se dívala na film, když jsem byla sama doma a o půlnoci. Ale prostě to nešlo vypnout, úplně mně film dostal a já byla uchvácená od začátku až do konce. Pak jsem až do rána nespala, svítila v celým baráku a usnula až ráno. Ale stálo to za to.
Fido (2006)
Zombie můžu v jakékoliv podobě a tady se mi ten film líbil jak dějově, tak se mi líbilo vykreslení Ameriky 50. let. Líbila se mi elegantní maminka malého Timmyho i střelenej tatík, kterýho pohřbili bez hlavy,aby náhodou se nestal zombií a nechěl sníst malého Timmyho, jak se pokoušel o to jeho táta. Výbornej byl i ulítlej soused a jeho zombie přítelkyně Tamy.
Pěst Ježíšova (2012)
Výborně jsem se pobavila. Pro někoho je to určitě ptákovina, s tím do určité míry i souhlasím, ale mně se tyhle ptákoviny prostě líbí a fakt se zasměju. Miluju zombie horory a zombie parodií určitě nepohrdnu.Vynikající krátkometrážní ujetina.
Súboj s Antikristom (2013)
Taková menší ptákovinka,ale jako oddychovka dobré. Celkově parodie mám ráda, takže bych jí třeba někdy v budoucnu dala klidně šanci.