Recenzie (808)
Jednotka samovrahov (2016)
Nuda. Škoda.
Inga Lindströmová - V sieťach lásky (2006) (epizóda)
Odpad nemá smysl dávat, nemusí se mi to líbit, můžu se bavit tím, jak je to naivní a předvídatelné, ale to se dá v rámci žánru očekávat. Rozhodně lepší než mnoho nových českých filmů.
Akvanauti (1979)
Sice mám pro filmy s "podvodní" tématikou slabost, ale toto nebylo úplně povedené. Nejvíc to na mě působilo jako nepovedený sestřih z něčeho značně delšího. Jako dítě jsem to neviděl, takže mě k tomu ani nostalgie neváže. Tři.
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Audrey je naprosto úžasná. Ale film už poněkud zastaral.
X Japan (2016)
Fanouškům kapely dokument moc nového nepřinese, pro seznámení se s fenoménem X Japan pro neznalé ale poslouží dobře, byť s ohledem na to, že se soustředí zejména na Jošikiho a Tošiho, možná ne úplně dokonale. Ovšem kolikrát máte v ČR možnost vidět X Japan na velkém plátně, že? Febiofest 2017.
Paradise, Hawaiian Style (1966)
Místy zábavná retro ptákovina s Elvisem a kráskami v bikinách a minisukních. Ale i ta hodina a půl je až moc dlouhá. Pokud jste byli na Havaji, pobaví vás zeměpisné nesmysly. Rozhodně výrazně horší než Blue Hawaii.
Káčer Howard (1986)
Strašlivě zdlouhavé ze začátku a strašlivě přeplácané následně. Kačerovy hlášky mě strašně rychle omrzely.
Policajt ovláda karate (1983)
Záležitost jen pro pamětníky a sběratele obskurních filmových zážitků, dobrý film to rozhodně není. A jeden ze snímků, u kterého by mě fakt zajímalo, jak se dostal do filmové distribuce socialistického Československa. A proč zrovna druhý díl vícedílné série, když žádný jiný ne?
Vyšehrad (2016) (seriál)
Krátké, úderné, místy vtipné. Pokud vás baví nebo aspoň zajímá český fotbal (mě ně), možná si v tom najedete něco víc.
Lída Baarová (2016)
Bavil jsem se, ale asi ne tak, jak to tvůrci zamýšleli. Rozhodně nejlepší komediální nazisploitation od Zítra vstanu a opařím se čajem. Jednou a dost.