Posledné recenzie (4)
Solo: A Star Wars Story (2018)
Po STAR WARS 7 a 8 a podľa mňa ,,zbytočnému" prequelu Rogue One, ma film Solo naozaj milo prekvapil. Nenudil som sa ani chvíľu a film som zhltol ako jednohubku.
Beyblade - Gレボリューション (2003) (séria)
/plný vrchol série Beyblade nemôžem hodnotiť nijak záporne. Najviac zamrzí, že po tejto sérií už sa Beyblade vybral cestou bez hlavných protagonistov a tým si ma už nedokázal tak získať ako tieto prvé tri série.
Beyblade - V-Force (2002) (séria)
Oproti prvej sérií milé prekvapenie vo vylepšenej grafike + známe postavy hlavnej štvorice. V čase keď to vychádzalo som mal radšej toto ako Pokémonov či Digimonov.