Recenzie (4)
Solo: A Star Wars Story (2018)
Po STAR WARS 7 a 8 a podľa mňa ,,zbytočnému" prequelu Rogue One, ma film Solo naozaj milo prekvapil. Nenudil som sa ani chvíľu a film som zhltol ako jednohubku.
Beyblade - Gレボリューション (2003) (séria)
/plný vrchol série Beyblade nemôžem hodnotiť nijak záporne. Najviac zamrzí, že po tejto sérií už sa Beyblade vybral cestou bez hlavných protagonistov a tým si ma už nedokázal tak získať ako tieto prvé tri série.
Beyblade - V-Force (2002) (séria)
Oproti prvej sérií milé prekvapenie vo vylepšenej grafike + známe postavy hlavnej štvorice. V čase keď to vychádzalo som mal radšej toto ako Pokémonov či Digimonov.
Beyblade (2001) (seriál)
Pamätám si to akoby to bolo včera, kedy som si ešte na videokazety nahrával všetky diely v poľštine a skladal si ich z LEGA. Samozrejme, že isté kvality pohľadom spätne tomu chýbajú a nové publikum by si to len ťažko teraz získalo, no pre tých čo na tom vyrástli, budú spomínať v dobrom. Tím čo tu píšu o odpade by som odporučil pozrieť najnovšie série, ktoré stále vychádzajú a tie ani mne nevoňajú a majú omnoho horší dej i postavy. Malo to byť krásne ukončené sériami z rokov 2001/2002 a 2003 kedy sa uzavrel príbeh Tysona, Maxa, Raya a Kaia. Vždy sa k tomu rád vrátim a zaspomínam. Tri hviezdy dávam preto, lebo postupom času to má muchy, ale čaro a spomienky mi zostávajú kladné.