Recenzie (259)
Pri pokladnici stál... (1939)
K tomuto filmu nemám žádné připomínky!
Noc v múzeu 2 (2009)
Na mě až moc vyumělkovaný scénář.Jednička byla dobrá, ale pokračování mě nikterak nezaujalo... 2 ** za pár vtipných scének...
Vikingovia 2 (2008)
Nevím proč, ale tento snímek se strašně podobá filmu 13. bojovník, nebo jak se přesně jmenuje...Neznámý chlápek => velký hrdina => ,,všechno,, dopadne dobře...Dal bych víc hvězdiček, ale dost mi vadí míchání sci-fi a vikingů... 50% Edit: Ano, ano jak vidím komentář uživatele Blizzard...The 13th Warrior, tento film jsem myslel :-)
Taková normální rodinka (2008)
Aspon temto hercum Evě Holubové a Marián Labuda, jinak ,,normalni,, ceska ,,komedie,,
FlashForward (2009) (seriál)
Hodnocení odemně dostane, až po shléhnutí první serie...Jde vidět, že to dělají lidi od Lostu, když se zamyslím nad příběhem a tou spoustou náhod, tak mi to přijde ujeté, ale nedá mi spát představa, že nebudu vědět, jak to dopadne :D:) přesně jako u ztracených, dívám se, abych pouze zjistil, co je ta příčína a další záhadné a poutavé věci okolo... :) Doufám, že to nepřeženou a bude to stále v míře snesitelnosti......Po čase doplním...
Big Lebowski (1998)
Zatím film o strašně velkém hovně...až se na něj dodívám, tak ohodnotím...
Hore (2009)
Animáky nějak extra nemusím ale tento :) Tento má všechno, co by měl, podle mě, mít každý film, který za něco stojí.Krásný a poklidný příběh, který začíná slibem malých dětí (Carl a Ellie), ze kterých se nakonec vyklube neodloučitelný manželský pár.Boužel stáří, nemoc a smrt jsou velcími kamarády a tak náš hlavní hrdina zůstává sám, ale né dlouho :) Na svoji dobrodružnou výpravu, chtě nechtě, vezme mladého, osamoceného skautíka, se kterým bude nakonec více než přitel.Zažíjí opravdu velké a vzrušující dobrodružství, které je završeno štastným, až dojemným koncem...Opravdové kouzlo asi pochopí a ocení starší diváci, teda, dle mého názoru :-)
Sedem (1995)
geniální!!! V hlavě se mi přeháněla různá zakončení filmu, nijak extra mě nepřekvapil dáreček, který došel detektivovi Davidovi, ale celý závěr a vyjasnění, prostě úžasné!!!
Star Trek (2009)
Ale, tak dám 4 * ...Pro mě, jako neznalého Star Treku, bylo ve filmu pár věcí, které mi hlava nebrala (až moc šťastných náhod) :-) ale i tak jsem od toho čekal víc, děj byl plynulý od začátku až do konce, žádná hluchá místa, což se mi dost líbilo + docela vtipné narážky...Možná, že změním názor, jakmile se podívám na jiné díly a dám 5*, ale opravdu možná...
Takéto je Anglicko (2006)
Dal bych i 5* ,ale neco mi k tomu proste chybelo...Jinak opravdu zajimavy film k zamysleni...