Recenzie (259)
Josefína Mutzenbacher: Jak to skutečně bylo... díl 1. (1976)
Nikdy jsem se u erotickeho filmu nezasmal, jak u Josefiny.Od zacatku, az do konce jsou hlasky a scenky, ktere nemaji obdoby...
Veľký útek (1963)
Promyšlené, perfektní :-) líbivé...
Anjeli a démoni (2009)
Místama předvídatelný děj, ale i tak jsem chtěl vědět, jestli si to myslím správně :-) Pro mě to bylo takové nemastné,neslané...
Silent Hill (2006)
Čekal jsem něco šíleného, pekelného, ale byl jsem ukojen pouze částečně...
Misia na Mars (2005)
Za kameru...
Bruno (2009)
Místama mě to opravdu pobavilo, ale Borat je Borat. Dosti me zklamala podobnost děje jako u Borata, jinak bych dal o hvězdičku víc...
Moucha (1999) (seriál)
Brutální seriál, který jsem sledoval na SuperMaxu...
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Největší propadák, který se z toho mohl vyklubat.Nápad velice dobrý, ale pro mě to skončilo třetí sérií...
Hrdinovia (2006) (seriál)
Tři hvězdičky za první serii...
Káčerovo (1987) (seriál)
Ano ano, další srdcová záležitost :-)