Recenzie (259)
Mortal Kombat (1998) (seriál)
1. Díl: Dabing je opravdu směšný, do děje jsem byl přímo vhozen, uvidím, uvidím, jak se to dále bude vyvíjet...
Megamosty (2006) (TV film)
Prvně jsem viděl stavbu mostu z Dánska do Švédska, což bylo zajímavé, ale s porovnání s Čínou je to nuda. Chybí mi Řecko...Takže hodnocení nechávám, mohlo by být více dílu, hlavně zajímavosti a obtíže spojeené se stavbou mostů...
Ostře sledované vlaky (1966)
Tento film jsem si pouštěl pozdě večer, ale nakonec to byla skvělá volba a místo usínání jsem se náramně bavil :) Hlavně razítkování zadku, zasloužený Oscar a mých pět hvězd!
Obávaný bojovník (2006)
Tak jsem viděl Director's cut a jen jsem si pošušnával :) Mám rád tento typ filmů, Jet Li byl super, hudba, krajina, kostýmy, všechno si zaslouží pět hvězd.
Simonova kočka (2008) (seriál)
Asi to přijde pouze mě,ale je to neuvěřitelně stupidní...Hvězdičku za, asi reálné chování koček...
Můj báječný rozvod (2008) (divadelný záznam)
Vidět to naživo,tak dám 5 * :)
Kuky se vrací (2010)
Jsem docela překvapený, jediné, co mi nesedělo, byl hlas Zdeňka Trošky. Tímpádem dám o hvězdu méně....Nejvíce mě zaujala lesní auta :-) drsný výkon :D
Slnečný cirkus: KÁ (2007) (divadelný záznam)
Kooza se mi líbila víc, ale nakonec dám taky pět hvězdiček, poslední boj mě přesvědčil, že si KÀ zaslouží plný počet hvězd.
Sherlock (2010) (seriál)
1. Díl bych hodnotil na čtyři hězdičky.... 2. Díl jednoznačně pět * :) začíná se mi to líbít, čím dál víc.......Tak po dalších dílech přidávám poslední hvězdu....
Camelot (2011) (seriál)
1.díl: mnoooo zajímavé, uvidíme, jak se to bude vyvíjet, zatím bych dal 3,5*