Recenzie (103)
Tango a Cash (1989)
Nestárnoucí klasika co baví i po letech
Falcon a Zimný vojak (2021) (seriál)
Tak tohle se nepovedlo. Potěší zábery Prahy, která tu hraje Rigu, Tunis, Švicarsko atd. Akce plno, děj žádný a navrch spousty BLM propagandy jako dezert. Boj proti kapitálu a korporacím included. Zápletka velmi podivná. Místa nesmyslná. Celé je to dost nelogické. Chvílemi to připomíná soap operu kde se jen mliví o nkom kdo tam není nebo o něčem co divák neviděl. Asi je to určeno jen těm, kdo znají nazpaměť všechny komixy Marvelu. Kdo je nezná, moc se nechytá. Ta zrzka je sice moc hezká na pohled a má luxusní britskž přízvuk, ale nějak mi na vůdkyni revoluce a super vojáka nesedí. Jako kulisa k žehlení, nebo vaření asi ok, ale jako seriál na příjemné chvíle a debaty s přáteli ne. Celé se to dá shrnout jedním slovem. Píčovina:)
Creed (2015)
Důstojné pokračovnání serie ale tímhle to mělo asi už skončit.
Creed II (2018)
Jednička dobrá tohle už slabý. Ale záběry z ringu super. Asi nejleépe nasnímaný box ve filmu. Dějově limonáda a natahovaný štrůdl.
Walmingtonská domobrana (2016)
To je tak britské, že je jasné, že kdo tam aspon nebyl to nemůže pochopit. Skvělé herecké obsazení Zeta furt kočka, Mycroft s knírem k nepoznání a skřítek Dobby v hlavní roli parádní.
Diagnóza: Šampión (2015)
Krásná ukázka jak je to doopravdy se svobodnou v USA. Objevíte prlser a vláda na vás pošle FBI aby vás zmáčkli, Kdo má prachy má pravdu. Naštěstí se zabilo dost sportovců na to aby se to podařilo ututlat a nakonec se povedlo prokázat že hrát fotbal je o zdraví. Namísto úpravy pravidel je výsledkem celé kauzy tisíce žalob. Jak americké, Will dobrej. Není to jen nasvalenej stříleč příšer ale i herec vážných rolí dle skutečnosti.
Najlepší zabijak (2016)
Tlustej zpomalenej Seagal tu káže nesmysle od začátku do konce. Děj je úplně pošahanej. Logika totálně chybí. Padouši jsou tupý a nešikovný. Prostě všecko špatně. Seagal nikdy netočil oskarový pecky ale aspon uměl aikido a házel hlášky. Ted se sotva hejbe a pořád káže moudra jak vožralej farář. Ale neodpustí si tam jebačku s holkou věku jeho vnučky.
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Remake remaku natočený v Bulharsku. Oproti původním tohle je totální shit. Logické krátery jak na měsíci. Jak se dostala z hrobu? Jak to že pití vody z kanálu jí neublížilo kde se v kanálech vzala eketřina a spusty světel? atd atd. Obsazení totálníma jelitama. Aspon ze hlavní hrdinka je vcelku kočka a umí trošku hrát zbytek vypadá jak z Jedličkárny. Naturalismus a sadismus na plné obrátky. Dobré pro úchyly. Zdavý člověk to bez přetáčení nedá.
Pomsta znásilnenej (2010)
Remake totalně amatérské srágory natočený trošku lépe. Jinak stéjná blbost. Parta zkurvenejch zmrdů dostane co si zaslouží. Jedna hvězda za mnohem hezčí halvní hrdinku než v orgiginálu a druhá za nápad s brokovnicí v prdeli.
Plivu na tvůj hrob (1978)
Hodně blbě natočený poloporno a poloodplata. Jako by to dělala parta amatérů někde na vsi.