Recenzie (2 694)
Nikdy nehovor nikdy (1983)
Obrovská bída. Nechápu proč místo nového děje, museli tvůrci přetočit legendární Thunderball v tomto komickém až parodickém stylu a hlavně proč se Sean nechal přemluvit k tomuto, snad už teď chápe, že peníze nejsou všechno. To, že je přestárlý mi nevadí, protože Moore v Chobotničce ze stejného roku vypadá mnohem hůře. Děj upravili k horšímu, z britské tajné služby udělali bandu hlupáků, akční a vtipné scény jsou tragické. Basinger opravdu nevypadá jako původní krásná Domino.
James Bond: Chobotnička (1983)
Fantastická Bondovka, dokonalá esence akce, vtipu a špionáže. Tato poněkud odlehčená, vtipem prostoupená, hláškama nabitá a akčně zajímavá, do konce napínavá, příběhově dobře zvládnutá, exotická a hlavně nápaditá Bondovka, skutečně zaujme převážně svými nápady, tvůrcům se podařilo využít každý okamžik, každou věc na scéně, aby vtipně a originálně divákovi naservírovali nevšední filmový zážitek.
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Suvereně nejlepší Moorovka, Bond zde oproti předchozímu filmu zvážněl, zrealističněl a vrátily se i povedené vtipy. Celý film má nádech tajemna a dobré zábavy zároveň, akce je zde určující a nejen doplňkem jako tomu bylo v minulém díle. Velmi povedené jsou kousky v Cortině a honička ve Španělsku.
Osud Ríma (2011) (seriál)
Schopný dokument zabývající se v první části bitvou u Filipp, ovšem zcela ignorující mnoho věcí, které tomu předcházely. Grafika je rovněž slušná. Druhý díl pokračuje ve stopách prvního, ukazuje jen bitvu u Actia, a opět vynechává události, které tomu předcházely nebo s tím souvisely, situaci po bitvě zvládli tvůrci v jedné minutě.
James Bond: Moonraker (1979)
Tentokrát u filmu nesmíte ani vteřinku myslet, příběh za moc nestojí, ovšem na druhou stranu Bond přešel blíže komedii a úsměvných či vtipných momentů je více než hodně, hlavně když se vrátil Jaws. Pobavily mě i filmové odkazy (7 statečných, Hodný zlý a ošklivě či Casablanca), zajímavé lokace, skutečnost, že 90% filmu se Bonda někdo snaží zabít a je tak v permanentní akci nebo epický sci-fi konec, který v HD nevypadá tak špatně. Co se tedy kromě příběhu nepovedlo, ženské hrdinky moc sympatií nezískaly, to platí i pro nijaké bezcharakterního záporáka.
James Bond: Špión, ktorý ma miloval (1977)
Po lehce slabším úvodu, který spíše připomínal exkurzi po Alpách a Egyptských památkách, přichází na scénu Sardinie s tím, že od tohoto okamžiku má film konečně tempo a napětí. Vrcholem filmu je ovšem honička s Lotusem, která pokračuje i pod vodou.
James Bond: Muž so zlatou zbraňou (1974)
Pan Bond nám spadl do chaotického a nelogického příběhu, který ještě narušuje skupina příšerných vedlejších postav (tupá pomocnice, šerif, atd) a Moorovo impotentní herectví, zde se to projevilo poprvé a vypadalo to jako by natáčení ani nebral vážné. Skvělé jsou alespoň akční scény, myšlenka a záporák.
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Ale jo, pro nové desetiletí je třeba nové pojetí Bonda a tohle je na správné cestě, Moore jako jiný Bond obstál a dostal příběh zajímavý svým dějem a prostředím a i přes přetaženou lodní honičku a pár přitroublých postav, zvládá skvěle bavit, udivovat svým neobvyklým prostředím a hlavně být tím Bondem jakého chci vidět.
Casino Royale (1967)
Příšernost, ani vteřina kde bych se zasmál, spíš mi bylo trapně, celé to nedává smysl, je to slátanina rádoby vtipů v čele s příšerným Allenem. Takoví herci a nic z toho, doufám že za tohle někoho vyhodili. Jako malé plus vidím obsazení krásných žen - Ursula, Moneypenny, dcera Bonda, paráda.
James Bond: Diamanty sú večné (1971)
Sean nám zestárnul, pokud pominu první část, zhruba tak po cirkus, tak se jedná o slušnou, svižnou akci s ďábelským plánem a třeba výbornou honičkou v ulicích Las Vegas. To co tomu ovšem předchází je křeč, tento díl je ovšem až přehnaně vtipný a některé postavy jsou parodií sama sebe, hlavně ta tupá ženská a ti dva vrazi. Rovněž chybí Aston apod.