Recenzie (163)
The Work of Director Spike Jonze (2003) (video kompilácia)
Musím říct, že tenhle díl série Work Of Director.. mě baví ze všech nejméně.
Tootsie (1982)
Osobně mi tyhle převlekové komedie nějak nesedí.
Bean 2: Vzrušující kousky pana Beana (1996) (video kompilácia)
Rámec téhle beanovské bestofky mi přijde trochu násilný, proto dávám za čtyři, i když samostatné skeče si pochopitelně zaslouží nejvyšší hodnocení.
Bean 1: Úžasná dobrodružství pana Beana (1991) (video kompilácia)
Na rozdíl od zkoušky z trigonometrie prochází Mr. Bean spolehlivou prověrkou kvality humoru. Vždyť už ty skeče musí znát všichni nazpaměť a stejně se u nich válejí smíchy stejně, jako když je viděli poprvé!
Milénium (1996) (seriál)
Viděl jsem jen pár epizod a seriál mi přišel zajímavější, než Akta X. Jak ale čtu reakce ostatních, nebylo tomu tak zdaleka vždy, takže dávám alibistickou trojku.
Akty X (1993) (seriál)
Laťka nastavená první sérií byla bohužel pro jejich tvůrce nepřekonatelná a tak se z Akt X po čase stal jeden z těch seriálů, které si klidně pustíte k mytí nádobí nebo když zrovna nemáte do čeho píchnout, jinak vás ale k jejich sledování nikdo nedonutí.
Fany (1995)
Taky tu pro Hardyho jeden šutřík mám. Lup ho!
Les Affiches en goguette (1906)
Nápad s oživlými postavami z plakátů se mi zamlouvá, zpracování už méně. Přesto má ale tenhle předchůdce Dívky v modrém a oživlých obrazů z Harryho Pottera něco do sebe.
Le Roi du maquillage (1904)
V porovnání s jinými Mélièsovými dílky tvoří tenhle kraťas spíše průměr, ačkoli jeho historická hodnota je samozřejmě neoddiskutovatelná.
C'est arrivé près de chez vous (1992)
Dle mého mínění naprosto zbytečný film, který se tváří jako bůhvíjaké umění. Chce šokovat, ale nedaří se mu vyvolat v divákovi sebemenší emoce. Nakonec zbyde jen prázdnota a nuda...