Recenzie (218)
Alibi na mieru (2017)
Na můj vkus příliš mnoho rozkroků.
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Hlavsa trochu nudil.
Wind River (2017)
Fascinující exteriéry. Jinak trochu nudná detektivka snažící se o přesah, který jsem tam bohužel nenašla.
Takovej barevnej vocas letící komety (2015)
Osobnosti jako Filip Topol se rodí jednou za sto let. I když má dokument svoje značné rezervy, rozrezonoval ve mně znovu nostalgii a obdiv vůči jeho jedinečnosti a genialitě.
Stranger Things (2016) (seriál)
Ať žijí duchové v trochu lekavějším, napínavějším a modernějším hávu :) Perfektně zkrátí bezesnou noc - stejně totiž nepůjdete spát, dokud to nedokoukáte.
Světský (2017) (seriál)
Je smutné, že všichni tito lidé věnují bezpochyby extrémní úsilí něčemu, jehož výsledek je tak strašnej shit. Dej bůh, aby se i u nás brzo začalo dařit modernímu cirkusu, bez drezury dětí a zvířat.
Votrelec: Covenant (2017)
Už týden přemýšlím a v duchu se omlouvám Prometheovi, o němž jsem si myslela, že je to blbý, ale že je to škoda, protože to mělo potenciál. Covenant je blbej, nemá potenciál a neni to škoda. Totální splácanina, která nejen, že vykrádá sama sebe, ale vykrádá to už dávno vykradené ze sebe. Konec samozřejmě slibuje neodolatelně poutavé pokračování. Tak pojďme, kvalitního sci-fi není nikdy dost.
Straw Dogs (1971)
Strhující návod, jak přežít úskalí (anglického) venkova.
Svet podľa Daliborka (2017)
Plitké zobrazení zhmotnělého přispěvatele do diskuzí o uprchlících na webu novinky.cz. Ani mi to nepřišlo moc vtipný. Není to dokument o neonacistovi, který by byl o svých názorech přesvědčen, nýbrž o nešťastném mamánkovi na hranici retardace, který si kompenzuje svoje mindráky (na druhou stranu kolik jich takových asi je?). Konfrontace s židovským původem na kolejich v Osvětimi mi přišlo odporně laciné, vykonstruované a trapné, stejně jako Klusákův hysterický výstup na účet hlavního představitele.
Hmly Avalonu (2001) (TV film)
Merlin, Artuš, Ginevra, Excalibur a další věci podle pověsti, které všichni známe. Ale taky paní z jezera, Morgiana a klan čarodějek z Avalonu, které dodávají pověsti jinou šťávu. Vrcholný guilty pleasure, který můžu vidět milionkrát za sebou. Pět hvězd je možná přehnaných, ale já to prostě miluju.