Obľúbené seriály (10)
Akty X (1993)
Seriál z mojej mladosti. Nové diely z kategórie "Mythology" boli skôr dostať vo videopožičovniach, než v TV a nemohla som sa dočkať, kedy budú v požičovniach. A cez vyhľadávanie novniek cez internet som sa výrazne zlepšila v angličtine. Prvých 6 sérii bolo skvelých, potom to už bolo slabšie. Dúfam, že sa dočkáme najnovšej 11. série v TV a to čo najskôr.
Inšpektor Morse (1987)
Zaujímavé prostredie z Oxfordu, inteligentný Morse a sympatický seržant Lewis. Musím povedať, že seriál bol omnoho lepší ako knižná verzia od Coliina Dextera.
Vraždy v Midsomeri (1997)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Miesto činu (1970)
Miesto činu Duisburg a Kolín - dávam *****. Ostatné sú len slabý odvar.
Inspektor Taggart (1983)
Môj obľúbený seriál z 80 rokov, i keď na vtedajšiu dobu dosť drsný. Novší inšpektor Matt Burke sa mi viac páčil ako starý Taggart. Výborne zohraté postavy detektívov. Škoda, že seriál skončil.
Kriminálka Las Vegas (2000)
Záhady Slavičího domu (1984)
Výborný seriál z 80. rokoch. Mne osobne sa páčil najviac zo všetkých Dalglishoviek. Prostredie, kde sa dej odohrával, tajomná atmosféra, napäté vzťahy a zápletky sú to , čo robí pani P.D. Jamesovú top autorku anglických krimi. Herec Marsden bol vybraný veľmi dobre.
Hříšní lidé města pražského (1968)
Perfektné - dej, herecké obsadenie, príbehy, vtipná stará pražská hantýrka. Aj dnes to stále pobaví.
Ztracená brána (2012)
Pre mňa jedna z najlepších krimi za posledné roky. Téma, dej, zápletky, spracovanie deja a herecké prevedenie, všetko bolo výborné.