Posledné recenzie (195)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
U takových filmů si říkáte, že ty peníze mohly zastavit hladomor v nějaké menší zemi. Logika všeho tady bere roha. Snydere, už raději nic netoč a ti, co mu na to dali prachy, ať táhnou do černý díry! Ani ty dialogy nedávají smysl. Motivace je zde sprosté slovo. Vedle tohoto scénáře jsou 8. a 9. díl SW umělecký počin.
Bez slitování (2007)
Proboha... koukám tady na hodnocení a říkám si, co to je. Vážně? Vždyť tady máte klenot. Ok, Rocky má lépe nasnímané zápasy, ale tady jde o vážně skvělý příběh. Měl jsem celou dobu pocit, jako když jsem viděl kdysi Kult hákového kříže.
Hrozba smrti (2024)
Gregora nemám rád, ale uznávám, že si ten film krade pro sebe :-D hraje svýho psychopata a je sranda na to koukat :-D Gyllenhaal je taky skvělej. Parádní akčňák!