Recenzie (6)
Absolvent (1967)
Skvěle zvrácenej film, navíc pozdvižen úžasným Simonem, Garfunkelem a Dustinem Hoffmanem.
Bohemian Rhapsody (2018)
Možná dokonale neodpovídá skutečnosti, ale je to poutavý a živý film. Když jsem zjistila, že je delší než dvě hodiny, trochu mne to odradilo, ale ve finále jsem prožívala každou minutu tohoto snímku (i celé titulky jsem zamyšleně seděla :-D). Že byl Freddie legenda, všichni bez pohyb vědí, ale že to byla i tak zvrácená osobnost, jsem třeba já, laik, netušila. Už chápu i tu neuvěřitelnou tvorbu Queenů - všehochuť, která všem opravdu chutnala. Pár scén mne ve filmu i příjemně pobavilo. Myslím, že ten pocit, který Freddie prožíval na finálním koncertě, jen tak někdo nepozná.
Mníška (2018)
Začátek filmu mne zaujal, zbytek poměrně zklamal. Očekávala jsem trošku větší návaznost na film V zajetí démonů 2. V této "strašidelné" slátanině se občas nedalo pochopit, zda jde o skutečnost či nějakou noční můru. Duchařiny mám ráda, ale tady je, dle mého názoru, vše stupidně přehnané. Jedinou scénou, která mě bavila, byl odjezd z kláštera. Připomnělo mi to konec filmu Život, kde mne též nejvíce zaujala a pobavila závěrečná scéna.
Největší světové loupeže (2015) (seriál)
Docela poutavé a zajímavé.. Nevěděla jsem, že jsou někteří lupiči až tak vychytralí.
Paní Bovaryová (1991)
Kniha byla velmi čtivá a zábavná, ale těm hercům jsem vůbec žádnou vášeň ani touhu nevěřila. Byla to vyloženě nuda.. tahle kniha se, dle mého názoru, na filmové zpracování nehodí :(
Vec (1982)
Napínavej a pro mě dost děsivej horor. Nečekala jsem takový nechutnosti. Navíc, díky panující nejistotě jsem nedokázala odhadnout konec a byla dost napnutá, jak to všechno dopadne. Čekala jsem nejhorší, ale zase nastalo překvapení.. :D