Recenzie (505)
Aladin (1992)
Nejlepší Disneovka. Sice jsem to neviděl v originálním znění, respektivě Džina v podání Robina Williamse, ale Otakar Brousek st.ho myslím zastoupil na jedničku. Je to vtipné a kouzelné. Parádní soundtrack co se tyče písniček.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
No..nedopadlo to vůbec špatně. Jen typická výtka pro Snydera: první půlku filmu výborná. Avšak druhá půlka, respektivě finále filmu opět Snyderovsky megalomansky přehnaná. Ale jinak Affleck jako batman/Bruce Wayne v pohodě a Eisenberg v roli mladého "začínajícího" Lexa Luthera naprosto senzační.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Kéž by byly všechny SW filmy natočeny takovým stylem. Jako fanda této legendární sci-fi jsem byl při sledování zcela v tranzu. Zcela nový pohled do světa SW a při tom si to zachovává onu původní star wars platinu z původní trilogie. Giocchiny složil soundtrack, který skvěle zapadává do hudebního světa SW a výborně si vychutnává Williamsovi motivy. A Darth Vader na konci či samotná Leia byli opravdu tou lahodnou třešničkou na dortu.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Od dob Jurského parku tento snímek byl neskutečným zážitkem v kině. Vše dokonale sedí a konečně máme po několika desetiletích pořádnou Planetu opic. Příběh svižně ubíhá, digitální efekty tak akorát (Caesar je úchvatný) - nic přehnaného a scény, při kterých Vám naskočí husí kůže. Dokonalý film.
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Klasika na poli sci-fi žánru a myslím klasika na poli kinematografie. Jako ditě jsem tomu naplno propadl a stále se tetelím blahem, když slyším tu fanfárovou úvodní melodii od Johna Williamse. Miluji ten svět, právě v této podobě jak je ukázán v této epizodě (i v následujících z této trilogie). Lucas, co se týče jeho kreativity, je borec.
V hlave (2015)
Tak tohle je naprostá pecka. Očekával jsem průměr, ale dostal jsem divácký zážitek. Děkuji Pixare :-) Naposled to byl Wall-i. Neskutečně vtipné, inteligentní a dojemné tím nejdojemnejším způsobem.
Jurský park (1993)
Steven Spielberg v celé své tvůrčí síle. A přitom mě neoslnill tak brachiosaurus na louce (samozřejmě také :-)) bylo mi 6 let... ale naprosto geniálně jednoduchá scéna příletu helikoptéry na ostrov. S pompézní hudbou od Johna Williamse. A celý snímek má nezapomenutelnou atmosféru. Jeden z nejlepších filmů pana Spielberga.
Útek z väzenia (2013)
Zcela nenáročný film. Mě stačilo ke štěstí, že se Arnold potkal se Silvestrem a podnikají spolu plán útěku z vězení - příběh, který k nim pasuje a servíruje divákovi, to co očekává od tohoto snímku. Byl jsem spokojený.
Mars útočí! (1996)
Proč bych tomuto snímku nedal plný počet. Film Tima Burtona s jasným úmyslem. A ten úmysl zde stoprocentně vyšel. A Jack Nicholson je v roli prezidenta naprosto báječný :-)
Osem hrozných (2015)
Naprosto dokonalý Tarantino. Skvěle napsané dialogy a historce o černém čur..Samuela Jacksona bych dal status kultovní. Bavilo mě to od začátku do konce. Ikdyz ten úvod může být pro někoho zdlouhavý, tak já si užíval každého dialogu hlavních představitelů. A samozřejmě taktéž dokonalá hudba velmistra Ennia Morriconeho.