Obľúbené filmy (10)
Sedem (1995)
Temný rytier (2008)
Citová záležitost pro pravého filmového (komiksového) maniaka. Při každém políčku z tohoto filmu vám zaplesá srdíčko blahem a radostí a jen těžce se s tím to filmem budete loučit. Všechno dovedeno k dokoalosti - režije, střih, kamera, herecké výkony, ... a co předvádí Heath Ledger v roli jokera to se nedá popsat! To se musí vidět !!! Zážitek roku a zaslouženě dobité jedno místo v mém top 10.
Bournovo ultimátum (2007)
Memento (2000)
Mary a Max (2009)
Nejvícnejhodóbožovější z nejvíchodobóžovejch animáků, který jsem kdy viděl. 100%
Americká krása (1999)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Při úvodní melodii a při napsání slova Schwarzenegger tučným písmem z kovu na pozadí z ohně mám vždy husí kůži, i když jsem ten film viděl snad 10x. Největší klasika všech dob! Tak že tum tudu tum tu du
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká pohádka všech dob! A čert nikdy nespí! Takže bacha :D