Recenzie (369)
Ta pravá (2022)
Krasny marketingovy trik ako ukazovat pekne, mile a zdrzanlive bozkavajuce sa dievcata, miesto chlapca (fuj) a dievcata.
Rozchod! (2006)
Podla mna ten konflikt bol dobre zvladnuty, kedy to jeden aj druhy prestrelil a drzal svoju iracionalnu liniu. Naprosta vacsina humoru bola nevtipna, takze to bolo len dlhe a smutne. Tento film je stelesnenim Charlie Brookera v How TV Ruined Your Life - Love kriciaceho "bloody idiots". A ma pravdu.
Arthur: Ťažký život milionára (2011)
Humor je to sprosty, ale nie hlupy. A ta situacna kanonada vydrzi asi hodinu. Arthur je hovado, ktore sa sice vyjadruje na urovni, ale robi zo seba bezskrupulozneho debila, ktoremu na nicom nezalezi a jeho peniaze ospravedlnia vsetko. Je to nerealna postava, Brand je v tomto filme standup komik s vacsim budgetom. Je tam citit vela meta-kritiky roznych veci, co je sympaticke. Garnerova sa tam za tu zlu nehodi. Urcite slusne 3* a malo to naslapnute aj na viac, seriozna linia tam nemohla fungovat vobec, ale pobavilo a to staci. Original som nevidel.
Vem si prášky (2018)
Pulling punches. Moc sa im nechcelo priznat, ze ide o pervitin, skor prizvukovali, ze ten ma len zlu povest a inak je takmer vsetko v cajku. Vela chvalili jeho ucinky, ale tazko patram v pamati ci aspon raz spomenuli co to je ten crash (okrem motivacie zvysit davku) a kolko trva (ked si nedam duplu). Ten microdosing inych drog bola uz len ceresnicka nonsensu. Ale historia zaujimava.
Metaloví lordi (2022)
Hudobne aj vizualne dobre zvladnute a malo to svoje momenty. Metalisti si asi mozu za hudbu zaokruhlit hore, vela dramy a chybal mi tam humor 2.5*
Evidence of Harm (2015)
Informacia - nova, zaujimava. Pocit z dokumentu - icky. Specialne jedna z tych pacientok mi prisla extremne nedoveryhodna a druha sa zase extremne rada zviditelnila. Bol by som rad keby som to v ustach nemal a nechcel by som to ani vrtat, ale neskakal by som rovno k zaveru, ze nieco je v neporiadku, ked miliony-miliardy ludi nema ziadne vazne nasledky. Mozno su tie vypary v norme. Mozno tie lietajuce ciastocky su v zhlukoch s inymi z toho mixu a teda nie zavadne? Better safe than sorry, ale nie som presvedceny. Nasleduje otazka - co je zle na tych alternativach, ze sa nepresadzuju? Vydrzia alebo si ich treba dat vrtat kazdych 5 rokov?
Vreskot (2022)
Unavne ako jednotka a celkom zbytocne. Po tomto mam chut este aj tej znizit hodnotenie.
Ulička nočných môr (2021)
Cakal som hodinu, cakal som druhu hodinu, potom sa zacalo nieco diat a nakoniec z toho vypadlo toto? Necakal som nic a dostal som pluvanec do ksichtu. Aj 1* je vela.
DMT: The Spirit Molecule (2010)
Je rozdiel tvrdit, ze je mozne prezit nejaky zazitok a ze som sa preniesol na 1000 rokov do "deep space". Whatever that means. One hour of incoherent babbling. This is good stuff, you want some?
Užívaj si, ako sa len dá! (2009)
Nestava sa mi casto, ze by som menil hodnotenia, ale tu sa tak stalo. Je to svieze, dobre sa to pozera, neustale sa nieco deje. Vela vtipov nemalo pozadovany efekt a jediny zmysel to dava ako nihilisticka karikatura. Subjektivny rozdiel, plus mozno som aj cosi vypil na Silvestra? Teraz uz to nefunguje. Ocenujem odlahcenu atmosferu, ovela lepsie nez mnohe jeho neskorsie filmy. V zanri Woody Allen pozeratelnych 3.5-4*, ale objektivne max 3*. Treti raz uz nemam dovod to vidiet.