Recenzie (368)
Jurský svet (2015)
Jeden vtip, mnoho facepalmov a to je vsetko. 2.5*
Terminátor Genisys (2015)
Zabavnejsie nez jednotka a dvojka. Po tolkych pindoch od "fanusikov" tych brakov som vedel, ze to bude dobre. Neberie sa to vazne, a aj ked ma vsetky tie nekonecne nahanacky a bitky nebavia, dava to s robotmi aspon nejaky zmysel.
Ladíme 2 (2015)
Malo to svetle momenty, ale inak celkom prazdne. 2.5*
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Strasna nuda. Operacia podla zrkadla ma dvihala zo stolicky. Skuste si niekedy nieco podla obrazu v zrkadle...
Odložený let (2014)
Trochu rozpacite, ale malo to styl. 2.5*
S láskou, Rosie (2014)
Ďalšia "romantika" od britov. Spočiatku som sa začal obávať, ale je to svieže, zábavné, bez cenzúry a k tomu rozkošná Lily. 3.5*
Útek z Alcatrazu (1979)
Vsetko ok, ale proste nebavilo.
Anglický pacient (1996)
Na styl starych epickych megafilmov, ktore si buduju vlastnu atmosferu a bavia po cely cas. 3.5*
Dáma v zlatom (2015)
Film sa pozera dobre, ale znizujem hodnotenie kvoli tomu, ze to smrdi umelinou. Nie je nic zle na tom, ze ona chcela ziskat svoj majetok a pravnik to nerobil z dobroty srdca zadarmo.
Popoluška (2015)
Je to popelka - simplisticka rozpravka a nema uz cim prekvapit. Ale je to pekne spravene, funguje to a ubieha to.