Recenzie (79)
Príbeh Antwona Fishera (2002)
..asi jsem čekala trochu víc, že by u mě proběhla alespoň nepatrná katarze se říct nedá, zahrané je to sice skvěle, ale NĚCO tomu chybí..
Akt (1997) (divadelný záznam)
"..dvojčata se škrtily, ale byly roztomilá.."
Švestka (2001) (divadelný záznam)
Sice nevím, proč tady něco píšu, ale v hlavě mi utkvělo, že nesmím říkat žebřík.
Záskok (1997) (divadelný záznam)
"Ne vy řikáte mltvá luka, ja řikám normálně mrtvá ruka.."..
Pri pokladnici stál... (1939)
"To mně příště dáte skleněný voko a já abych si na čele kuli tomu vydlabal extra důlek."..i já se přidám do dlouhé řady obdivovatelů tohoto komediálního veledíla, které uchvacuje i po téměř 70 letech...
Hairspray (2007)
"Good morning, Baltimore.."..od začátku máte pocit, že to bude jen další z rádoby vtipných amerických komedií a kde proboha sehnali peníze na takovou pitomost, později ale změníte názor a necháte se unášet opojnými šedesátými léty a jednou taneční kreací za druhou až na konec (který se zdá být občas v nedohlednu) a pak dostanete šílenou chuť se podívat na Pomádu nebo Horečku sobotní noci..
Čokoľvek (2003)
Nevím, jestli Woody trpí schizofrenií nebo je záměr, že dokáže natočit opravdové perly komedie a po nich takovéhle průměrné konverzačky. Skoro to vypadá, jako by někdo jen Woodyho napodoboval a on se pod to jen podepsal. Tak teď už jen čekám na jeho další vzchopení se..ale to máte jako cokoliv jinýho....
Legenda o pianistovi (1998)
Jsme na rozpacích, jak ohodnotit tento film. Jak už tady bylo mnohokrát napsáno, vše stojí a padá na Rothovi a úžasné hudbě, která je někdy až neuvěřitelně srdcervoucí. Na druhou stranu mám celkový dojem spíše patetický a příliš vyzdvihující hlavního aktéra a jeho touhu žít pouze na jednom místě. Celkově tak na 3,5*..
Hodvábna cesta (2007)
Minimalisticky pojatý milostný příběh s okouzlujícími exteriéry. Tak to je zhruba můj celkový dojem z tohoto snímku. Působí zpočátku velmi tajemně a neobvykle pomalu se rozvíjí, ale po dalších minutách to pokračuje pořád stejným způsobem. Keira - Japonsko - housenky - Keira - Japonsko..asi jsem zřejmě nepochopila hlubší smysl tohoto filmu, ale upřímně ve mě nějakou vzpomínku zanechají jen překrásné scenérie.
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Myslím, že zas takový propadák to není, vždyť se jedná o televizní projekt, a ty bychom měli většinou brát mírně s rezervou. Přiznám se, že jsem přeci jenom čekala i něco více, začátek sliboval velmi povedené drama, které nakonec vyústilo kamsi do ztracena. Ale byl to slušný pokus. Spíš tak na 3+ než na čisté 3*.