Recenzie (660)
Goyove prízraky (2006)
Čekalo se víc, dostalo se málo? Ne! Tenhle film není opěvován jen proto, že je to film od Formana. Je nadprůměrný, avšak na Formana pouze průměrný. Velice mě zaujal. Javier Bardem je zde doopravdy špičkový, stejně jako Portmanová a Skarsgard, pěkná hudba a silný příběh působí dobře (i když pro nás zmlsané předchozími Formanovými filmy průměrně :-) ).
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Originální, zábavné - inteligentní animák pro děti.
Desiate kráľovstvo (2000) (seriál)
Celkem dost praštěná pohádka, ale za všechny vtípky, za přezpívanou písničku We will rocker a za pana Vlka, si to 4 hvězdičky zaslouží.
Zvonár u Matky Božej (1996)
Je vidět, že i tak drastická předloha jako je Hugův román se dá upravit pro děti.
Geriho hra (1997)
Fascinující!
Herkules (1997)
Zajímavě zpracovaná a celkem vtipná disneyovka, tak proč ne?
Anastázia (1997)
Tak tahle slátanina mě doopravdy neoslovila. Jediné, co je na tomhle filmu dobré je animace a hudba.
Princ Egyptský (1998)
Neuvěřitelně silný, biblický příběh s krásnou animací a pěknou hudbou, který mě vážně dostal.
Legenda o Mulan (1998)
Disneyovka, která není tak slaboduchá a předvídatelná jako ty ostatní. Navíc má dobrou hudbu a pěknou animaci.
Pokémon (1997) (seriál)
Ve své době jsem na to ráda koukala, proto si ty dvě hvězdičky neodpustím, i když je to blbost a mám averzi vůči Pika Pika ČŮŮŮŮŮŮ!