Recenzie (660)
Blaník (1997) (divadelný záznam)
Blaník mám snad společně se "severním pólem" úplně nejradši!
James Bond: Diamanty sú večné (1971)
Slabší bondovka, ale... zdaleka není nejhorší.
Dych života (1987)
Dalton je sice možná nudný, ale v žádném případě není horší než Moore (to teda ale popravě není nikdo :) )...
Crash (2004)
Velmi emotivní film, na kterém mě zaujala hlavně ta rozporuplnost. Crash doslova nutí k otázce: "co je vlastně správné?"
Čo horšie sa môže stať? (2001)
Docela dost dobrá komedie, u které jsem se celkem slušně zasmála, a když si k tomu přidáte Fichtnera v blond paruce, růžovém vohozu a s čivavou na vodítku, tak to prostě nemůže pod tři hvězdičky.
James Bond: Chobotnička (1983)
Jak já toho Rogera nesnáším!
Akumulátor 1 (1994)
Dobrý film se super obsazením....
Aladinova lampa (1986)
Páni to byla blbost! Ale odpad to není :)
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Téma je to moc zajímavé, obsazení je to moc zajímavé... začátek a dojemný konec jsou skvělé, ale jinak je to neuvěřitelně roztahané a nudné.
40 dní a 40 nocí (2002)
Průměrná, ale celkem vydařená komedie. Jediné, přes co se nedokážu přenést, je nesympatický Hartnett.