Recenzie (162)
The Making of 'Amadeus' (2002)
pekny dokument o trosku overrated filme
Mlčanie (2016)
nuda
Teória veľkého tresku - The Jiminy Conjecture (2009) (epizóda)
Prekvapivo decentna epizoda
Teória veľkého tresku - The Dead Hooker Juxtaposition (2009) (epizóda)
Jedna z mala decentnych epizod z tohto pridrbaneho serialu
Denník odvážneho bojka (2021)
Disney sracka s absolutne ubohym a nevkusnym vizualom. Pribeh je decentny ako ukazala hrana verzia, kde boli sympaticki herci.
Requiem za sen (2000)
furt to iste, tie iste zabery, ta ista tema, na konci chaos. Cely film jedna skladba, film sa mohol volat copy paste.
Smrtihlav (1998)
o dost zaujimavejsie ako Matrix, zvlastna desiva atmosfera aj pribeh
Sedm minut v nebi (1985)
priemerny divny film z 80tych rokov, nic extra zaujimave ani prelomove
Horúce miesto (1990)
boze to bola nuda, aspon som videl Jennifer's boobies na 5 sekund
Prima děvčata (1988)
V poslednej tretine som sa stratil, skoda. Ten debil nakoniec dal jej sestru namiesto Jennifer. No hudba dost trapna pocas celeho filmu, overplayed Mozart a nezmyselny soundtrack. Nakoniec len 2 hviezdicky, skoda.