Recenzie (66)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Nádherná pestrobarevná grafika Wonderlandu je v podstatě tím nejlepším na celém filmu. Dějově je Alice na nule a tak jsem se alespoň kochal všemi těmi efekty a maskami. Našlo se sice i pár lepších scén, které film trochu pozvednou, ale určitě nezachrání katastrofický začátek a hlavně konec, který film silně degradoval. 60%
Amelia - Stratená v Pacifiku (2009)
Zpracováním to nebylo vůbec špatné, ale příběh je trochu nemastný neslaný a moc mě nevtáhl do sebe. 60%
Apollo 13 (1995)
Do detailů promyšlený film s úžasnou atmosférou mi dává pocit, že byl natočen opravdu profesionálně, jak by měly být všechny filmy. I s délkou skoro dvě a půl hodiny jsem se ani chvíli nenudil a to kosmonautika rozhodně nepatří mezi mé zájmy. Skvělý zážitek. 85%
Arka (2007)
Bohužel docela nuda, která ve mě žádné pocity jako u ostatních nevyvolala. 30%
Avatar (2009)
I přesto, že sci-fi ani fantasy nejsou můj šálek kávy, tak mě Avatar díky mému (ne)očekávání nadchl a jsem za to jen rád. Opravdu nádherná grafika, originální nápad a taky to, že film vlastně poukazuje na nenažranost a bezohlednost kapitalismu a imperialismu. 80%
Bavorák (2003)
Film ruské produkce, který vynikne především netradičním prostředím a já jako fanda BMW musím dát plus i za toho bavoráka. Herci nejsou špatní, ale filmu by jistě prospěl větší rozpočet. 60%
Bažanti jedou do Španělska (1972)
Trochu slabší počin od Bažantů i když i tady se najde pár vtipnějších míst. 45%
Bite Me (2010) (seriál)
Poměrně slušný seriál, který by s větším rozpočtem mohl být vynikajícím seriálem. 70%
Byl jednou jeden polda (1995)
Pro mě kultovní film plný perfektních hlášek a scének. 85%
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Proboha, myslel sem, že takové blbosti se točily v 80-tých letech. Mému hodnocení taky ubírá to, že tenhle žánr zrovna nemusím, ale kromě začátku mi přijde film strašně infantilní. 50%