Recenzie (28)
Gossip Girl (2007) (seriál)
you know, i love you!! x.o.x.o.
Zombies: Deň-D prichádza (2008)
plno krve, kusů masa, zběsilých zombie, kteří jsou nebývale rychlí, ohební a chytří. sice špatně sestříheaný remake, ale účel to plní:-)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Hodně jsem od toho očekávala, což jsem neměla dělat. Staré vtipy (už nepůsobí tak vtipně). Nostalgické zavzpomínání. A taky kila navíc.
Už to príde (1999)
trapné. trapné. trapné. dialogy mezi třemi děvčaty naprosto stupidní.
Traja cudzinci (2008)
"proč? tak proč?!" "Protože jste byli doma.." ..opravdu dobré vysvětlení, proč zabíjet:-/
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
jeden z nejlepších "hororů", co jsem viděla:-D velice chutný hlášky:P "přijeďte do nemocnice..":-D
Deti noci (2008)
to asi pochopím, až budu starší:D (jak s oblibou říkává můj bratr:P) nevím proč, ale film mě prostě vůbec neoslovil a děj se mi zdál prakticky o ničem..
Majstri hrôzy (2005) (seriál)
podle mě to horory moc nejsou, ale je to zajímavej seriál. a po jenifer jsem měla opravdu nepříjemnej pocit...
Mamma Mia! (2008)
i když děj sice nic moc, tak nemůžu popřít, že jsem se hodně nasmála:-) a písničky od ABBY, perfekto:D
Strašidelný dom (2003)
rodinný film, co vás možná potěší, možná ne. největší respekt mám z Terence Stampa alias Ramseleyho. občas tam byly pěkný momenty...