Posledné recenzie (29)
Kuchyňa (2012) (seriál)
3,5*
Manie-Manie: Meikjú monogatari (1987)
Vizúal s old-school animáciami bol síce naozaj kvalitný a prepracovaný, ale čo sa týka dejovej stránky to bolo pre mňa sklamanie. Na Neo Tokyo som počul len samu chválu a veľa ľudí nazvalo toto anime "kultom". Síce to nie je až také zlé, pretože atmosféra je perfektná no celé mi to príde zbytočné a nudné. Najlepšia časť jednoznačne Running man.
Srbský film (2010)
Tento family friendly snímok je asi jediný film, pri ktorom nemám ani šajnu ako by som ho ohodnotil.