Recenzie (8)
Prezidentka (2022)
Naprosto zbytečný film. Tak zbytečný, že ani pes nedostal jméno a byl to prostě “pes”. Při sledování jsem půlku filmu hypnotizovala hodiny kdy už to utrpení skončí. Jediné na co se dalo koukat byly svaly Vetchého.
Mulan (2020)
Bože bože ty efekty 😂 nejvíc byl ten Fénix z krepáku 😂
Neviditeľný (2020)
Elisabeth Moss to teda vytáhla a zahrála to perfektně. Ale není se čemu divit, jí prostě ty pohledy stylu "jsem úplné psycho a totálně v prdeli" hrozně jdou.
V sieti (2020)
Silně emotivní záležitost, která vyvolá pocit hnusu, smutku, zděšení a vzteku. Paradoxně vyvolal nejednou v celém kinosálu upřímný a absurdní smích.
Hon (2012)
Krásný příklad toho, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Zvláště u malejch harantů. Výrok "ale děti přece vždycky mluví pravdu" byl trochu WTF. A i když mě Mads Mikkelsen neskutečně točil, když se ani jednou nenaštval a všechny nařčení a rány osudu přijímal potichu a kajícně, až jsem za něj musela na Kláru řvát "Tak už řekni pravdu smrade" , tak i přesto to byl celkem emocionální nátěr a velmi povedený snímek.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizóda)
Jo jasně...celé to bylo ve tmě, potenciál draků nevyužitý, nelogické chování postav ..rozum kříčí, že mám minimálněj jednu hvězdu ubrat, ale já se budu řídit srdcem. Na konci jsem zůstala sedět s otevřenou pusou.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Jsem zamilovaná do této knižní trilogie, takže jsem předem věděla, že film se nemůže s knihou vůbec rovnat. Kniha se čte jedním dechem a nenechá čtenáře, aby se odtrhl. Filmové zpracování je čistě průměrné. Ale myslím, že Noomi Rapace sedí role Lisbeth jako prdel na hrnec.
Kapitán (2017)
Po přečtení obsahu filmu jsem očekávala hodně a očekávání naplnil. Černobílé zpracování filmu rozhodně neubírá ba naopak přidává na kráse.