Posledné recenzie (16)
Vtelenie zla (2021)
Už úvodní přehnaně dramatická scéna s přechodem do úvodních titulků mě nadchnula. Film stojí na velmi zábavném zvratu, který dostatečně netušícího diváka naláká i ke druhému zhlédnutí. Pak si člověk může vychutnat tu bizarní pointu v plné komičnosti. Konec už byl slabší, ale celkově vzato, dlouho jsem se tak nebavil. :)
Farba z vesmíru (2019)
Doufal jsem v trochu delší, pozvolnější, přesvědčivější upadání do zoufalství a šílenství... (Cageovo humorné vztekání se signalizuje divákovi, že už je to v háji.) A možná ponechání některých rušivých spešl efektů až na později. Jinak jsem si bizarní následky žůžové (pardon, "barvové") epidemie (a také přestěhování se na venkov) docela užil. Tady lama, tuhle lama, všude na vás kouká lama....
Spree (2020)
"Are you seeing all these homeless people? It's pathetic! ZERO social media presence." Celkem zábavná parodie na honění se za views a followery (tedy prakticky bez hlubší pointy či vážnějších momentů). Dobře využitá forma instagramových livestreamů s živými komentáři, text-to-speech donations a podobně... Závěr na zákoutích internetu skvělý.