Recenzie (19)
Pásky z Nagana (2018)
Dávám 5 hvězd tomu momentu a úsilí.
Návrat z doby ľadovej (2006)
Totální odvaz. Vážně vtipné a real
Green Book (2018)
Za mě jeden z nejpříjemňejších zážitků toho roku. Díky za něj.
Koptashow (2019) (relácia)
Pět hvězd za cringe, který je mi zdrojem energie.
Neuveriteľný deň (1993)
Krásný humor
Faunov labyrint (2006)
Velký příběh, ale přiznávám .. čekal jsem malinko více.
Sexuálna rekonštrukcia (2003)
Celý film jsem s Paulem Ruddem procházel těmi scénami a teď po filmu se cítím úplně stejně podvedený. Jako film si určitě zaslouží 4-5*, ale to téma mi sebralo všechnu energii. Je to natočené nefyzické znásilnění, kde z vás ždímou soucit a přejícnost a v posledních scénách vše přeseknou jako pupeční šňůru dítěti, které pak musí žít v kruté realitě. Rachel W. je výborná pro toto téma - stejně jako ve filmu My Cousin Rachel, kde je podobné téma a snad ještě tvrdší příběh.
Mravce. Prírodná supermocnosť (2004) (TV film)
Měli bychom se hodně co přiučit od těhle malých supermanů. Ta pospojitost a soužití všech jako jednoho je fascinujicí a bohužel ne tak známá veřejnosti. Viděl jsem videa, kde měli lidé mravence v teráriích a chovali je u sebe v domácnosti, ale to se mi nikdy nelíbilo. Ve volné přírodě jsou krásnější a poradí si jednoduše. Ten film by mohl být klidně i delší.
Pod vlivem lásky (2008)
Ano prosím. Chci ještě. Tohle je film zkrátka podle mého gusta (͠≖ ͜ʖ͠≖)
Temná melodie (2018)
Vtipne, ale preplacane