Recenzie (19)
Pásky z Nagana (2018)
Dávám 5 hvězd tomu momentu a úsilí.
Temná melodie (2018)
Vtipne, ale preplacane
Návrat z doby ľadovej (2006)
Totální odvaz. Vážně vtipné a real
Green Book (2018)
Za mě jeden z nejpříjemňejších zážitků toho roku. Díky za něj.
Dovolená (2018)
Měl jsem tedy větší očekávání na film ze sd festivalu
Leto s gentlemanom (2019)
Dobrý herec ale tohle je celý špatně. V kině jsem se styděl i za něj. :(
Návrat domov (2019)
Musím říct, že mi byl hlavní protagonista velice herecky nesympatický. A z příběhu vyplývající fakt je, že pes v hlavní roli -> by měl být křížencem, nebo minimálně být jinak zbarvený. Nerozumím hluboce psím rasám, ale je mi jasné, že to nemohl být čistokrevný pes, který tu roli ,,hrál”
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Nechápu to vysoké hodnocení
Koptashow (2019) (relácia)
Pět hvězd za cringe, který je mi zdrojem energie.
Neuveriteľný deň (1993)
Krásný humor