Recenzie (218)
Kone sa taktiež strieľajú (1969)
Je to neuvěřitelný snímek na tu dobu. Žádný šálek sladkého čaje...
Za zrcadlem (2010) (relácia)
No uvidíme jak se panu Hanákovi bude dařit v tomto misteriózním pořadu, ale už to, že se rozhodl pro tak zajímavou spoulupráci s ČT bude určite velice pikatní záležitost. Zatím tři a dál uvidíme...
Morgiana (1972)
Skvělá Ivanka Janžurová a Nina Divišová. Nebýt toho hlasu...nepoznal bych ji...(v tom dobrém slova smyslu).
Mars útočí! (1996)
Přicházíme v míru !!!................
Donald's Vacation (1940)
Neuvěřitelná animace na tu dobu...
Šimon a Matúš (1975)
Osobně komedie z děctví, a ten poctivý již legendární český dabing, hmmmmmmm...
Krajina prílivu (2005)
Nazval bych to spíš krajina odletu... (z naši planety)
Solaris (1972)
Atmosféra tohoto snímku je opravdu jedinečná až mrazivá... Musím si najít čas a podívat se na něj minimálně ještě jednou... SKVOSTNÁ ZÁLEŽITOST !!!
Vanilkové nebo (2001)
Abre los ojos je prostě Abre los ojos a hotovo!
Underworld: Everything Everything live (2000) (koncert)
Hohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou !! Viděl jsem je live v období desky A Hundred days off a byla to krása :) Kuci umí, baví a pořád mě inspirují !!!