Recenzie (29)
Vyvolený (2000)
Už kvůli postavě Mr. Glasse v podání Samuela L. Jacksona je nutné tento film vidět!
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Awesome!
Pokánie (2007)
Nádhera.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Lepší než první díl. Hype na trojku!
Thor: Ragnarok (2017)
Přebarvičkovaná klasická marvelovka, která když už nic, tak má styl. Ale to mají Strážci Galaxie taky a mnohem větší. Zachraňuje to vcelku povedený humor a skvělá interakce mezi Thorem a Lokim, což je to nejlepší, co na filmu najdete.
Daj mi tvoje meno (2017)
Nádherný lidský snímek. Z italské idylky se vyklubal jeden z nejlepších filmů, jaké jsem viděl!
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Musím dát prostě plný počet! Herecké výkony tento film řadí k nejlepším minulého roku, ne-li k úplně nejlepšímu!
La La Land (2016)
Slzička ukápla...
Masaryk (2016)
Film, zaslouženě ověnčen českými lvi. Výborné herecké výkony. Při spoustě scén jde opravdu mráz po zádech a to jsem už dlouho u žádného českého filmu nezažil.
Baby Driver (2017)
Ten film má fakt koule!