Recenzie (8 041)
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Priemerný film. Herecky vyniká John Malkovich. Režia, scenár i kamera bola dobrá, ale nie výnimočná. 6/10
RED 2 (2013)
Veľké prekvapenie .Od začiatku až do konca som sa smial.Nové postavy vo filme sú super. (dobrý kasting). 6/10
Diablov advokát (1997)
Film má skvelé herecké výkony. Al Pacino je ako 5karatoví diamant, ale ani Keanu Reeves nebol vôbec zlý. Celý film je skost. Veľmi, veľmi, veľmi dobre... 10/10
G.I. Joe (2009)
Akcia je väčšinou svižná a napínavá a bojisko, najmä veliteľstvo Cobry je cool. Ako aj futuristické stroje, ktoré majú k dispozícii sú zaujímavé. Ale od príbehu nemôžete nič čakať. Musíte úplne vypnúť mozog. 6/10
Múmia (2017)
V príbehu sú momenty, kedy film siaha po hororovom žánre a produkuje niečo zaujímavé a odlišné od ostatných hollywoodskych trhákov. Ale tieto momenty sú pochované pod nevýraznými a na konci nudnými akčnými sekvenciami. 6/10
Krajina zajtrajška (2015)
O tento film sa režisér Brad Bird veľmi usiloval,no veľmi sa mu to nepodarilo.Scenár nič moc, prečo sa vzdal trilógie Star wars tomu nerozumiem, však vie čítať či nie? 5/10
Leví kráľ (1994)
Skvelé ,viac k tomu nemám čo povedať. 8/10
Kronika (2012)
Prvotina režiséra Joshua Tranka dopadla veľmi dobre.Dobrý scenár, dobrý herci a kamera dosť slušná. 7,5/10
Liek na život (2016)
Neviem, čo si mám o tomto filme myslieť.Gore Verbinski je režisér o ktorom som si myslel, že to má hlave v poriadku, ale už si to nemyslím.Dosť úchylné. 5/10
Bola to divoká noc (2015)
Takto som sa dávno nezasmial. Fakt výnimočná komédia. Veľmi ma prekvapil Joseph Gordon-Levitt. Dalo by sa nájsť nejaké chybičky,ale prečo ich hľadať, keď som sa tak dobre bavil. 8/10