Recenzie (8 056)
Joshua (2002)
Zlý, zlý, zlý film.
Precitnutie v Garden State (2004)
Naivný romantizmus je tiež krásnym dôkazom nevinného srdca filmu. 7/10
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Väčšina jeho funkcií funguje dobre a oslní vás svojimi trikmi a ilúziami. Po emočnej stránke ma to veľmi chytilo. 8/10
eXistenZ (1999)
Rovnako ako virtuálna hra, ktorú na nás hrá, je film čudný, bizarný ale aj návykový. Výborný film. 8/10
Polnoc v záhrade dobra a zla (1997)
Úplne originálna tvorba, pretkaná tieňmi a svetlom a každodenným šialenstvom v meste Savannah a jeho pozoruhodných občanov. 6/10
Gattaca (1997)
Toto je jeden z najchytrejších a najprovokatívnejších sci-fi filmov, thriller s napätím a nápadmi. 10/10
Svet zajtrajška (2004)
Vizuál a zvuk je neuveriteľný. Ale i napriek tomu ma to nebavilo. 3/10
Crash (1996)
Cronenberg vytvoril film, ktorý má pornografickú formu, ale nie výslednú. Zarážajúce však je aj, aký príjemný je film hypnotický, napriek skutočnosti, že jeho námet je obmedzený na zvláštny príšerný sex. 6/10
Jednou dokola (1991)
Príbeh sa zaoberá silou prijatia, lásky, mágie a čo to znamená byť nažive a ľudsky. Sam je nad vecou, hlasný a vyčerpávajúci. Napriek tomu je film rovnako vyvážený, pokiaľ ide o prejavovanie jeho mnohých láskavostí Renate a celej jej rodine; jeho štedrosť, láska k nej a pýcha, že ho miluje. Ich láska je zvláštna a nevysvetliteľná, a napriek tomu sa navzájom dopĺňajú nedefinovateľným spôsobom, ktorý zosobňuje tajomstvo lásky. 6/10
Zmätky v Arizone (1987)
Je to neuveriteľne poburujúce, divoké a šialené, ale zároveň vás to zahreje na srdci. Má veľmi surrealistický vzhľad, napriek tomu emotívne scény vyzerajú veľmi originálne, čo je pomerne veľký úspech. 7/10