Posledné recenzie (8)
Isekai de Cheat Skill o te ni šita ore wa, gendžicu sekai o mo musó suru: Level Up wa džinsei o kaeta (2023) (seriál)
Cestování mezi naším a fantasy světem zní jako zajímavý koncept s velkým potenciálem. Bohužel se jedná jen o snadno zaměnitelné fantasy s OP protagonistou a hromadou klišé, s nezajímavými postavami i celkovým příběhem, kde vůbec není využité to hlavní, což je nějaké smysluplné propojení těchto dvou světů.
Megami no Café Terrace - Season 1 (2023) (séria)
Když jsem si přečetl o čem anime je a zjistil, že se jedná o ecchi, tak jsem to chtěl skipnout jako další odpad anime sezony. Ale neměl jsem co dělat, tak jsem to stejně zkusil XD. Po prvním díle jsem měl chuť to vypnout a zapomenout na to. Jsem nakonec rád, že jsem to dokoukal. Nejedná se o žádný skvost, ale o příjemnou pohodovou romantiku, kde poznáme každou z hlavních ženských postav a jejich minulost. Hlavní hrdina Hayato překvapivě není naprostý idiot (teda většinou). Co mě překvapilo a kvůli čemu se celkem těším na druhou sezonu, která už je oznámená je to, že Hayato (neberu to jako spoiler) si jednu z dívek někdy v budoucím pokračování vybere, což se u Haremovek tolik nevidí. Připodobnil bych to k Gotóbun no hanajome (5 holek, 1 kluk, na konci si jednu vybere), dokonce počin od stejného studia Tezuka Productions.
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Rychle a zběsile 8 už není co bývávalo. Od šestého dílo už to šlo hodně dolů. Začínalo to být hrozně přehnané a místo závodění a spoustu dalších věcí, na kterých má být film založen se vypařili. To co mě na filmu především naštvalo bylo to, jak Hobbs (Dwayne Johnson) a zbytek týmu se najednou spřátelili s někým, kdo zabil jejich přítele Hana (Sung Kang) a pokoušel se zabít i ostatní. Ale abych jen nenadával... Až na pár menších věcí, které zde nebudu zmiňovat, tak příběh nebyl až tak špatný. Scénáristi si dali docela i záležet a pár vtipných momentů nebo hlášek zde jsou.