Posledné recenzie (63)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Pro mě nejhorší film série, nepřináší to nic nového, a celkem jsem se nudil, jako párkrát jsem se zasmál, pokud je někdo fanoušek série tak z toho bude zklamaný, nic moc, na film bohužel tak za týden úplně zapomenete :-(, /55%/.
Mission: Impossible 5 (2015)
Zatím nejlepší díl mission impossible, ale myslím si že fallout bude ještě lepší :D , 100%/.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
NAPROSTÁ PECKA !!!!!, a THANOS NEMÁM SLOV, Tenhle rok už není možné v kině zažít něco lepšího, 100%/.