Obľúbené seriály (7)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Hrdinovia (2006)
Futurama (1999)
Veselá farma (2007)
Ty nejlepší ovce na světě! :)
Priatelia (1994)
Zúfalé manželky (2004)
Mám za sebou první sérii a nemůžu si seriál vynachválit. Po období, kdy jsem sledovala Prison Break anebo Lost, je to vynikající odpočinková věc, která mě neuvěřitelně baví, u obrazovky mě drží a doufám, že jen tak nepřestane.