Posledné recenzie (18)
Apostle (2018)
Horor ani náhodou, mysteriózní bizár ale rozhodně... Stopáž přetažená o dobrých 30 minut, ve kterých se absolutně nic neděje. Zpracování některých scén, spolu s obstojnými hereckými výkony jsou místy na solidní úrovni, ale děj, postavy a celkově osud nějakých pošahaných fanatiků mě nijak neoslovil... Pohanská bohyně nedostala prakticky žádný prostor a pointa filmu (záchrana unesené sestry) je vzatá za hodně špatný konec. Dost možná jí totiž budete vnímat jen jako někoho, kdo se má zachránit, protože také nedostane prakticky žádný prostor a nic o ní nevíte... To má pak za následek, že je vám ve výsledku jedno a spíš litujete ty dva zabitý zamilovance.... .............40%
Venom (2018)
Takovej ten pocit, když přijdete domů spokojený z kina, se spravenou chutí po nedávném zklamání z Predátora: Evoluce a nestačíte se divit, že tu lidi przněj hodnocení 2 hvězdama u poměrně zábavnýho snímku, se skvělým Hardym. Pak se jim podíváte na profil a zjistíte, že dávaj 5 hvězd třeba LaLa Landu nebo Rychle a Zběsile 8.... Co dodat.... Nechápu, co někteří od filmu s komiksovou předlohou čekají, ale za mě nikoliv naprostá, ale slušná spokojenost... Jasný 3-4 hvězdy, za mě osobně 4....
Predátor: Evolúcia (2018)
Naprostá slátanina, která absolutně vybočuje od původního konceptu Predátora.... Spojení Predátora a Vetřelce jsem před lety ještě jakžtakž rozdýchal (pouze u prvního AVP)... Tady jsem ale chvílemi nevěděl, jestli se koukám na Transformers, Walker, Texas Rangera (táta sniper) nebo na nějakou minibitvu o Středozem (mimozemský čoklové).... Black nenechal kámen na kameni a to byla ta chyba... Udělat z (pro spoustu fandů) legendární série takovou Béčkovinu, to se musí taky umět a to "nemluvím" o řadě odfláknutých prostřihů a efektů.... Těšil jsem se, bohužel zbytečně.... Atmosféra: 2/5 Akce: 4/5 Postavy: 2/5 Scénář: 2/5 Celkem: 55%....