Recenzie (277)
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Parádna ruvačka takmer na konci.
Bláznivý príbeh Robina Hooda (1993)
12th Century Fox. :-)
Blbý a blbší sú späť (2014)
Ako poviem, že čakal som hocičo. Nevedel som sa zbaviť pocitu, že to môže dopadnúť veľmi zle. No bol som absolútne prekvapený a neskutočne potešený, že aj napriek 20 ročnému rozdielu vo veku hlavných hercov, nestratili svoju charizmu a totálny šialený drive. Vtipy sa sypali jeden za druhým a väčšina trafila klinček po hlavičke. Proste film, ktorý bol ako jeden z mála, veľkým prekvapením a osviežením.
Blubberella (2011)
Pár minút sa to dalo.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Pre mňa najlepšia komédia, ktorú som mal možnosť vidieť. Borat sa dá púšťať aj dvakrát denne a vždy sa schuti zasmejete. Tento film vrelo odporúčam takmer každému! A už tiše.
Bučkovci (2013) (relácia)
Na tomto sa už ani z recesie nedá zasmiať.
Bůh žehnej Americe (2011)
Veľmi kvalitná osveta. :-)
Bunraku (2010)
Viac než len dobrý film. Dosť ovplyvnený akoby divadlovým prostredím, reznutý troška komiksom, troška počítačovými hrami. Z každého rožku trošku, no vo výsledku z toho vzniká veľmi svižný film, ktorých zas až tak veľa nevzniká.
Burke and Hare (2010)
Pokiaľ sa niekto chytá na britskú (škótsku) výstrednosť a čierny humor, tento film je preňho.
Carnage (2011)
Perfektné dialógy s úžasná gradácia. Jednoduchosť v pohybe. Zatiaľ čo sa dospelí hádajú, deti na to už dávno kašlú. Alebo ako pekne je vidieť to, že akási dnešná falošná premoralizovanosť na deti neplatí.