Recenzie (18)
Box (2009)
První polovinu filmu jsem si opravdu užíval a čekal až zmáčkne. Ale co se talo poté tak to mi hlava nebere. Možná že bych to pochopil ale to bych musel dojít z hospody uplně namraky a pak možná. Připadalo mi jako by ve filmu chyběly určité pasáže. škoda že ty pasáže jsou důležité k pochopení celé situace. Co tam sakra dělal ten teleport a UFO. Nechápu !!!!! Proto **
Légia (2010)
Co mě jako jediné zaujalo je dost dobré zpracování andělů. Ale to ostatní to je Děs. I já bych zvládl lepší animaci zombíků ( seslaných andělů) Dějově dobrý základ ale jestli bude i druhý díl jakože asi ano. Tak to si radši useknu ruku než abych se šel na to podívat do kina.
Kuriér 3 (2008)
Co k tomuto filmu dodat? Od kdy se jezdí v AUDI rally?. Nesmyslná honička v autech. Víc si z tohoto filmu nepamatuji. :-)
Terminator Salvation (2009)
Co tam sakra dělá Arnold????
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Quentin je proste Quentin
Lexx (1997) (seriál)
Něco jak Čevený trpaslík. Akotát tam lítaj ve veliký mouše.
Divé svine (2007)
Jsem také motorkář a celkem sem se musel smát. S realitou to nemmá nic společnýho. Aspoň teda v ČR.
Resident Evil: Zánik (2007)
v celku se mi to líbilo, ale kdyby to nebylo na pokračování bylo by to lepší.
Taxi 4 (2007)
čím dál tím horší doufám že už tahle serie nadobro zkončila
Jedna ruka netleská (2003)
MAcháček je prostě borec