Posledné recenzie (4 470)
Suzume (2022)
Strhující podívaná. Akční, ale i citlivá, v závěru až nečekaně působivá a dojemná. A neustále zábavná. Takový ten film, u jehož sledování málem zapomenete, že je "jen" animovaný.
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Vyváženost předchozího filmu, který hravě spojil nostalgii s novými postavami a přirozeně navázal, je bohužel fuč. Dát nám to, co minule slíbili, se tvůrcům bůhvíproč nechtělo, a tak se původní tým rozhodně nevrátil do akce, naopak se mi zdá, že toho (možná s výjimkou Dana Aykroyda) udělal ještě méně. Nejzajímavější postavou tak zůstala Phoebe v podání Mckenny Grace. Není to vůbec špatný film, nicméně viděl jsem ho před týdnem a už téměř nevím, o čem byl. A to není nikdy dobře.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Adam Wingard pokračuje tam, kde přestal, a to, co se mu minule tak povedlo, se mu daří zase. Jde totiž o to, že Kong, Godzilla a další monstra jsou opět regulérní postavy, dobře zahrané a mnohem zajímavější než ty lidské, a že film v pohodě táhnou (ne)celé dvě hodiny a lidé jsou tu vlastně hlavně kvůli měřítku. Opravdu jsem doufal, že mezi herci v závěrečných titulcích uvidím i ty, kteří hráli monstra, protože by si to zasloužili úplně stejně jako onehdy Andy Serkis. Hlavně Kong je skvělý, chová se totiž jako Arnold Schwarzenegger v nejlepší formě a jeho mimika a celá řeč těla je TAK zábavná! Zábavné i nápadité jsou i akční scény, líbila se mi také hudba... Že je film lepší než několik posledních Transformers, mě ani tak nepřekvapilo, ale že mě bavil víc než poslední dva Jurské světy, to už ano.