Obľúbené filmy (10)
Masaker v Texase (1994)
Můj první texaský masakr. :) Hodnocení není extra slavné, ale pro mne je to jeden z nejoblíbenějších. Vlastně mám ráda všechny.
Maniak (1996)
Iná sestra (1999)
Sliz (1988)
Nech vojde ten pravý (2008)
Ctihodný občan (2009)
Botched (2007)
Frankensteinova armáda (2013)
Zásilka (2013)
Miestnosť samovrahov (2011)
Ovládací panel