Recenzie (369)
Imigranti (2009)
Film ubíhal a já se nestačil sžít ani s jednou postavou, proto dojemné scény šli tak nějak kolem mě..... jiank snímek dobrej, obsazení výtečné v čele s harrisnem fordem ( i když určitě tohle nebude jeho bůh ví jaká super role).
Iná Zem (2011)
Originální, svěží a rychle ubíhající snímek, který je opepřen prvky sci-fi, které tomu dodávají značnou esenci přitažlivosti. Příjemné překvapení.
Ink (2009)
Tak to je šlápnutí vedle. Nechápu hodnocení. To jsem se zas jednou nechal nachytat.
Irčan (2019)
No 3 a půl hodiny koukat jak se rozvorce masa dostane k hodinkám a prstenu a pak hurá do starobince, to fakt ne. Hezké zavzpomínání na "mladé mafiány - obzvlášť J. Pesciho", ale jinak ta jízda nestála vůbec za to. A hlavně nevím co to měl De Niro s těma očima (šedý zákal, kontaktní čočky?).
IRIS: Spiknutí zla (2010)
Super akční snímek? Spíš splácanina v Bulharské koprodukci s kameramanem, který trpí závratěmi v každém lepším akčním momentu :(
Iron Sky (2012)
Pěkná ptákovina. A když píšu tak tím myslím fakt pěkná, za malej peníz hodně hudby. Nebudu hodnotit scénář, herecké výkony atd. ale prostě takovouhle rychlou odechovku bych mohl vídat častěji.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Pěkné odreágování, s vtipnými pasážemi. Jediné co mi kazilo atmosféru akčního filmu, byl neherecký výkon a tupé výrazy hlavní herečky. Jinak Tomáš stále potvrzuje to, že patří mezi top agenty s nulovou šancí.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Je to tak divaci ted budou prostě ve dvou táborech....jedním se "nový" Bond bude líbit, páč má obdobné vlastnosti jako Bourn a druhý tábor bude zklamán, páč tento Bond ztrácí veškerý šarm a Bondovský přehled. Já se musím přiklonit k té druhé straně. nemohu si pomoct,ale Bond ala Brosnan je prostě nejlepší Bond. A moc se mi nelíbí že tenhle "nový" Bond se přiklání k Bournovi. Myslím že by Bourn měl zůstat Bournem a Bond by se mohl vrátit do svých kolejí. V tomhle snímku mi třeba úplně chyběli vychytávky (vždyt to bylo přece na Bondovi suprový) nebo jeho šarm a né žádné řešení milostných vztahů.....
James Bond: Spectre (2015)
Myslím, že by měli Bonda nechat nějakou dobu odpočinout. A během odpočinku mu vymyslet nějakou pořádnou zápletku, páč tohle byl "vejškrebek", který s Bondem neměl nic společného. Kde jsou ty doby kdy se Bond proháněl po Moskvě tankem ?
Jazero smrti (2008)
Průměrná drsná podívaná. Banda fakanů si začne dobírat zamilovanej páreček a díky jednomu pitomci z té bandy se to zvrtne na boj o život. Film sem si docela užil a svým způsobem sem doufal v pomstu, ale ta se nedostavila, naopak konec byl "příjemně" překvapivý. Chtěl sem dát 3*, ale díky tomu že se to na konci netzvrtlo v krvavou pomstu jedné blondýny dám o hvězdičku víc.