Recenzie (103)
90210: Nová generácia (2008) (seriál)
hahaha "preco mi pomahas???" ... "lebo mam dobre srdce" omg cooooooolllll ohodnotim, ked uvidim viac :D
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
heh mozny spoiler ...: typka hlada policia aj gangstri a on si opravuje v garazi domu jeho sestry nadupanu karu :D ... ale inac v poho, hej oldschool tomu sedel, aj ked ja by som predsa len pridal jednu nahanacku v style 2-ky, nieco ako NFS, ale tot moje gusto (viem ze toto sa serii vycita, ale mne to nevadi)... neurazilo, pobavilo, ale az tak nenadchlo, ako som ocakaval, mozno este trochu viac mohli vyniknut auta a znacky... ...
Star Trek (2009)
velmi kvalitny sci-fi koktail, je tu vsetko, sialene tempo, vybuchujuce planety, emocie, space akcia, sympaticke postavy... trochu chybala hudba z traileru, ale mozno som ju v tom koktaily len proste prehliadol, aspon mam mission na 2-he zhliadnutie... takze poprosim: 7 serii po 21 casti :) a tiez informacie o priprave pokracovania :)
Zabi, lebo ťa zabijú! (2007)
davam nechutne 3 * :) film stelesnuje presne americky "gadzoizmus". vinniemu sa nedal verit ani jeden zaber, plesoun o trochu lepsie (prave on bol hrdina "gadzo" - velky holohlavy chlap s dobrym srdcom - wtf ??? lamal ludom vazy a priatelka plakala od stastia v miestnom bare spolu s celou dedinou - so sweet), akcne sceny natocene velmi neprehladne ... ale raz sa to muselo natocit, aj tak uz tesne po vyslni reality show
Rýchlo a zbesilo: Tokijská jazda (2006)
no, bolo to skor prci prci tokyo drift karate kid, ale na preklenutie casu vo vlaku to stacilo, tento film nemal byt toceny v style teenage movie, malo to byt dobre drsne krimi s nfs akciou...
96 hodín (2008)
velmi silne 4 * - hodnotene v 17.03.2009zaujimave je, ze v marci 2024 som si dal reprizu a hned som si povedal "ak som to nebodoval na csfd, tak dam 4 hviezdicky, velmi silne hviezdicky". Takze to plati stale.
Do vnútra Planéty opíc (1970)
*****
Sex v meste (2008)
asi to bolo tym vinom... ale bavil som sa :)
Nezvestní (2004) (seriál)
Toto je najlepsi serial na svete !!! 1. seria - 98% --- 5. seria - 95% --- 2. seria - 89% --- 3. seria - 85% --- 6. seria - 85% --- 4. seria - 75%
Tajemství vesmíru (1998) (seriál)
vyborne, len uz trochu stare, chcelo by to nieco nove, s novymi informaciami, za 10 rokov sa toho urcite vela zmenilo ...